Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Mała sarenka będzie żyć!

Podczas ekstremalnych warunków pogodowych pracownicy PKP Energetyka S.A. wykazali się nie tylko wielkim zapałem do pracy przy usuwaniu oblodzenia z sieci trakcyjnej ale również… miękkim sercem i niezwykłą wrażliwością. Okazało się, że zima dała się we znaki wszystkim – nie tylko pasażerom pociągów i pracownikom kolei, ale również zwierzętom.

We wtorek (12 stycznia) pracownicy pociągu sieciowego PKP Energetyka S.A. – Zakład Śląski kolejną godzinę odkuwali lód z sieci trakcyjnej na szlaku Kłobuck – Wręczyca (linia Chorzów Batory – Tczew). Około godziny 14:25 sieciowcy Waldemar Ksol i Roman Kieczyński zauważyli w polu małą sarenkę zakopaną w śniegu. Natychmiast ruszyli jej na ratunek. Zwierzątko było tak zmarznięte i zmęczone, że nie miało siły uciekać. Pracownicy PKP Energetyka S.A. zaopiekowali się nią. Owiniętą w koc zabrali do kabiny pociągu, gdzie osuszyli, ogrzali i nakarmili. Gdy tylko sarenka odzyskała siły – wróciła do lasu.

„Nasi pracownicy są nie tylko profesjonalistami wykonującymi bardzo ciężką pracę” – mówi z pełnym uznaniem Grzegorz Grabowski, Członek Zarządu PKP Energetyka S.A., Dyrektor Handlowy – „są również po prostu ludźmi i to bardzo wrażliwymi.”

Od 9 do 15 stycznia br pracownicy PKP Energetyka S.A. pracowali przy usuwaniu lodu z sieci trakcyjnej, naprawie przepalonych przewodów jezdnych jak i przy usuwaniu powalonych na tory drzew. Podsumowując akcję PKP Energetyka S.A. wyliczyła, że: lód usunięto z 832,26 torokilometrów sieci trakcyjnej, uszkodzonych było 13 linii średniego napięcia (137,4 km), złamanych zostało 145 słupów linii średniego napięcia, 100 izolatorów zostało uszkodzonych, 18 podstacji trakcyjnych zostało odciętych od zasilania (15 z nich nie było zasilanych przez zewnętrznych dostawców). Na dobę pracowało 300 pracowników PKP Energetyka S.A. oraz 24 pociągi sieciowe


***
PKP Energetyka S.A. to ogólnopolskie przedsiębiorstwo energetyczne działające na rynku od 2001 roku. Wydzielona ze struktur kolejowych Spółka jest dziś aktywnym uczestnikiem na rynku energii
elektrycznej w Polsce. Zajmuje się sprzedażą i dystrybucją energii elektrycznej (energia trakcyjna na potrzeby przewoźników kolejowych i nietrakcyjna dla pozostałych klientów sprzedawana za pomocą bezpośrednich przyłączeń lub na zasadach TPA) oraz świadczeniem usług elektroenergetycznych. PKP Energetyka S.A. obsługuje około 45 tysięcy klientów, w tym około 37 tysięcy klientów instytucjonalnych, ponad 7 tysięcy klientów indywidualnych oraz 25 przewoźników kolejowych. W pierwszym półroczu 2009 Spółka sprzedała ogółem 1 729 GWh energii elektrycznej.
 

powrót do listy

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29