Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

PKP Energetyka oferuje nowy produkt „Negocjator” i uruchamia Infolinię

> Klienci biznesowi mogą wynegocjować swoją cenę za energię w ramach oferty „Negocjator

> PKP Energetyka otworzyła nowy kanał komunikacji z klientami pod numerem Infolinii  0801 77 29 29

> Korzystając z Infolinii lub odwiedzając jedno z Biur Obsługi Klienta PKP Energetyka w całym kraju, małe i średnie firmy mogą wynegocjować swoją cenę energii.

Dzięki nowej ofercie „Negocjator” małe i średnie firmy (o rocznym zużyciu energii do 250 MWh), zmieniając sprzedawcę prądu na PKP Energetyka, mają możliwość negocjacji ceny. Wyróżnikiem oferty jest fakt, że ostateczne warunki zależą od umiejętności negocjacyjnych klienta. Wybierając ofertę PKP Energetyka klient zyskuje ochronę przed podwyżkami cen energii. Stawka, którą wynegocjuje, będzie zagwarantowana do  końca 2012 roku.
- Jesteśmy firmą konkurencyjną na rynku energetycznym i proponujemy nowe, w pełni  partnerskie podejście do kształtowania oferty. Produkt „Negocjator” to pierwsza z naszych propozycji, w której klient nie dostaje standardowej oferty, ale sam może wynegocjować warunki kontraktu – mówi Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.


Aby rozpocząć negocjacje, wystarczy zadzwonić  pod numer Infolinii 0801 77 29 29 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00) lub odwiedzić jedno z  Biur Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie całego kraju.
- Dzięki Infolinii oferujemy klientom nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwoli nam jeszcze dokładniej poznawać ich potrzeby – mówi Grzegorz Grabowski.

Szczegółowy wykaz Biur Obsługi Klienta i informacje o ofertach  znajdują  się na stronie internetowej PKP Energetyka S.A.: http://www.pkpenergetyka.pl/pl/obsluga-klienta.
 
powrót do listy

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29