Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

PKP Energetyka wprowadza LiveChat – nowy, internetowy kanał komunikacji z klientami

PKP Energetyka, jako jedna z pierwszych firm na rynku energetycznym, udostępniła swoim klientom nowoczesny kanał komunikacji - LiveChat. System działa w ramach uruchomionej niedawno Infolinii handlowej PKP Energetyka. Specjalny komunikator zainstalowany na firmowej stronie internetowej www.pkpenergetyka.pl jest kolejnym rozwiązaniem mającym na celu usprawnienie kontaktów z klientami. System LiveChat działa podobnie jak typowe czaty internetowe, umożliwiając bezpłatne prowadzenie rozmowy na żywo z konsultantami firmy.

Chcemy być blisko naszych klientów i dopasować nasze usługi do zmieniającego się stylu życia. Kontakt z firmą, bez konieczności wychodzenia z domu, a nawet sięgania po telefon, to niekwestionowane atuty udostępnionego przez nas narzędzia. LiveChat - zapewnia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat firmy - powiedział Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.

System LiveChat dostępny jest dla każdego a odpowiedź na zadane pytanie uzyskuje się błyskawicznie. LiveChat daje możliwość zapoznania się z ofertą firmy, produktami i usługami.

LiveChat jest intuicyjnie prosty w obsłudze i jednocześnie całkowicie bezpłatny. Jesteśmy przekonani, że oddajemy w ręce naszych klientów narzędzie, które sprosta ich oczekiwaniom – dodał Grzegorz Grabowski.

Kontakt poprzez LiveChat możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00. W tych samym czasie można skontaktować się z PKP Energetyka poprzez Infolinię handlową, pod numerem 0 801 77 29 29.

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29

Zadaj pytanie

Wybierz temat wiadomości i sprawdź szczegóły naszej oferty

Znajdź nas: