Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Już po raz drugi PKP Energetyka S.A. zdobyła tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”

PKP Energetyka posiada w oczach klientów wizerunek solidnej firmy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie kapituły konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”.
Godło zostało przyznane w poniedziałek 25 czerwca, podczas uroczystości w Ministerstwie Gospodarki w Warszawie.

Klienci wskazali na najsilniejsze strony PKP Energetyka, tj. uczciwość, terminowość oraz profesjonalizm. Wysoko ocenione zostały także – łatwość kontaktu, indywidualne podejście do klienta oraz klarowność oferty firmy. Poziom obsługi klienta w PKP Energetyka otrzymał we wszystkich badanych obszarach oceny wyższe niż 85%. Najbardziej zadowoleni okazali się klienci reprezentujący duże firmy, a najliczniejsza grupa respondentów (28%) swoje zadowolenie oceniła na 10 punktów w 10-stopniowej skali.

- Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to cenna nagroda, która pokazuje, że nasze starania znajdują uznanie w oczach naszych klientów – powiedział Wojciech Szwankowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.
– Cieszy mnie, że klienci zwrócili uwagę właśnie na cechy, które są najważniejsze dla każdej dużej firmy energetycznej – uczciwość i profesjonalizm.

Celem badania była ocena zadowolenia klientów z PKP Energetyka. Ocenie podlegały także poziom współpracy z firmą i poziom obsługi klientów oraz praca infolinii. Firma została poddana badaniu satysfakcji klientów oraz Mystery Calling w styczniu 2013 roku. Badający dotarli do 500 klientów, odwiedzili 17 biur obsługi klientów i przeprowadzili 22 audyty telefoniczne. W ocenie audytorów pracownicy infolinii PKP Energetyka byli uprzejmi, pomocni i zaangażowani w prowadzoną rozmowę. Audytorzy wysoko ocenili swoje ogólne zadowolenie z przeprowadzonych rozmów.
PKP Energetyka otrzymał we wszystkich badanych obszarach oceny wyższe niż 85%. Po raz pierwszy firma została nagrodzona Godłem w 2011 roku.

Firma Przyjazna Klientowi to jedyny kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości.
Program istnieje na rynku polskim od 11 lat i adresowany jest do wszystkich firm i instytucji na terenie Polski.

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29

Zadaj pytanie

Wybierz temat wiadomości i sprawdź szczegóły naszej oferty

Znajdź nas: