Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

INFOLINIA801 77 29 29

PKP Energetyka wdrożyła System Zarządzania Utrzymaniem Pojazdów Kolejowych (MMS)

PKP Energetyka przeprowadziła pierwsze audyty w zewnętrznych firmach wykonujących usługi naprawcze floty kolejowej. W efekcie tych działań, zostały wydane pierwsze trzy certyfikaty w oparciu o wdrożony niedawno w spółce System Zarządzania Utrzymaniem Pojazdów Kolejowych (MMS).

Konieczność wprowadzenia systemu MMS w PKP Energetyka to odpowiedź na prawne wymagania Unii Europejskiej, zgodnie z którymi wszystkie pojazdy kolejowe zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Pojazdów (NVR), muszą posiadać przypisany podmiot odpowiedzialny za ich utrzymanie (ECM) a dodatkowo dla wagonów towarowych ten podmiot musi być certyfikowany przez Urząd Transportu Kolejowego (UTK).
System Zarządzania Utrzymaniem Pojazdów Kolejowych został opracowany przez Biuro Wyposażenia Technicznego Oddziału Usługi PKP Energetyka S.A., przy udziale przedstawicieli Katedry Transportu Szynowego Politechniki Śląskiej i wsparciu pracowników Zespołu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Bezpieczeństwo to jedna z trzech kluczowych wartości spółki. Wyjątkowo restrykcyjne procedury stosujemy przy pracy w terenie, która jest szczególnie niebezpieczna – powiedział Tadeusz Skobel, Prezes Zarządu, PKP Energetyka.

Dodatkowo, w styczniu b.r. Wydział ds. Wyposażenia Technicznego PKP Energetyka wystąpił do Urzędu Transportu Kolejowego o certyfikat nadający spółce PKP Energetyka rangę podmiotu odpowiedzialnego za utrzymanie pojazdów kolejowych. Certyfikat obowiązujący na terenie Unii Europejskiej powinien zostać wydany przez Prezesa UTK do końca maja br.

Audyt według planu
W lutym br. audytorzy PKP Energetyka S.A. wizytowali trzy firmy zajmujące się naprawami pojazdów kolejowych na rzecz spółki. Celem audytów firm zewnętrznych jest objęcie wykonawców nadzorem, aby ich produkty i usługi związane z bezpieczeństwem były zgodne z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Audytorzy przeanalizowali wymaganą dokumentację, dokonali przeglądu hal, w których zlokalizowane są poszczególne stanowiska pracy wyposażone w specjalistyczne maszyny, przeprowadzili rozmowy z kierownictwem i pracownikami, a następnie sporządzili protokoły. Na ich podstawie wydano certyfikaty uprawniające do wykonywania napraw pojazdów kolejowych spółki w określonych zakresach i poziomach utrzymania.

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29