Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

PKP Energetyka bada potrzeby klientów

Już po raz trzeci PKP Energetyka została uhonorowana godłem „Firma Przyjazna Klientowi”, przyznawanym od 10 lat firmom spełniającym najwyższe standardy obsługi klienta. Przyznane wyróżnienie to nie tylko dowód najwyższej jakości obsługi klienta, lecz również efekt stałego monitorowania i spełniania jego potrzeb. Niebawem PKP Energetyka ogłosi wyniki badań dotyczących m.in. obsługi klienta przez firmy energetyczne.

- Fundamentem budowania trwałych i przyjaznych relacji z klientami na rynku dostawców energii dla biznesu jest zrozumienie ich szczególnych potrzeb i szybkie reagowanie na zmieniające się oczekiwania – mówi Monika Żychlińska, Dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu PKP Energetyka. - Z badań, które przeprowadziliśmy
w maju 2014 roku wynika, że klienci biznesowi oczekują indywidualnej opieki ze strony dostawcy. 63% respondentów potwierdziło, że najlepszą formą komunikacji jest bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy. PKP Energetyka posiada zespół opiekunów klienta, którzy na bieżąco sprawdzają ich potrzeby, reagują na zapytania oraz doradzają w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań. Biorąc pod uwagę wskaźniki potwierdzające, że sieć PKP Energetyka należy do najbardziej niezawodnych w kraju (w porównaniu z czołowymi dostawcami), to właśnie jakość dostaw energii i obsługa klienta stanowią nasze główne wyróżniki na konkurencyjnym rynku energii. Trzecim filarem budowania pozytywnych relacji z klientami jest sama oferta, którą uzupełniamy o sprzedaż gazu tworząc, kompleksowy pakiet usług dla klientów biznesowych.

Wyróżnienie potwierdza rzetelność spółki i świadczy o zaufaniu klientów, którzy doceniają atrakcyjność oferty i dopasowanie jej do ich potrzeb. PKP Energetyka z roku na rok podnosi jakość oferowanych produktów i usług. Spółka stale monitoruje potrzeby konsumenta, by móc sprostać wszystkim wymaganiom postawionym przez rynek.

Niebawem PKP Energetyka ogłosi wyniki badań przeprowadzonych wspólnie z ARC Rynek i Opinia. Projekt badawczy objął ponad 500 firm z różnych branż zatrudniających co najmniej 50 pracowników. Jego celem było m.in. rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań firm w zakresie wyboru dostawcy oraz wykorzystania energii elektrycznej i gazu.

powrót do listy

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29