Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Klienci PKP Energetyka zadowoleni z poziomu obsługi

W marcu br. Fundacja Obserwatorium Zarządzania przeprowadziła badanie dotyczące jakości obsługi wśród 500 klientów spółki PKP Energetyka. Wynik badania pokazał bardzo wysoki poziom zadowolenia klientów we wszystkich badanych obszarach, a indeks „Firma Przyjazna Klientowi” osiągnął aż 88 proc. Tym samym spółka po raz czwarty otrzymała Godło Firma Przyjazna Klientowi.

Celem przeprowadzonego badania była ocena jakości współpracy klientów z PKP Energetyka, prawdopodobieństwo rekomendacji oferowanych przez firmę produktów, łatwości i dostępność kontaktu, rozpoznania dogodnych kanałów komunikacji oraz ocena ogólnego zadowolenia klientów ze współpracy.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie klientów w wieku od 25 do 55 lat, z czego 65% stanowili mężczyźni, 35% stanowiły kobiety. Przebadani zostali klienci następujących BOK-ów: Białystok, Częstochowa, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Sopot, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra.

Spółka PKP Energetyka otrzymała we wszystkich badanych obszarach oceny co najmniej 86 proc. a indeks Firma Przyjazna Klientowi wyniósł aż 88 proc. W porównaniu do zeszłego roku wartość indeksu zwiększyła się, na co największy wpływ miała istotna poprawa ocen jakości kontaktu z PKP Energetyka. Wyżej niż w ubiegłym roku została oceniona również współpraca z firmą oraz skłonność klientów do rekomendacji spółki. We współpracy z firmą wg badania klienci cenią sobie również jakość oferowanych produktów i usług oraz korzystne ceny. W stosunku do ubiegłego roku zwiększył się odsetek klientów kontaktujących się z biurem obsługi klienta telefonicznie, a zmniejszył odsetek tych korzystających z kontaktu osobistego.

Udziały rynkowe, wielkość sprzedaży czy zyski firmy powinny to zaledwie część sukcesu firmy. Prawdziwym papierkiem lakmusowym kondycji przedsiębiorstwa jest właśnie poziom satysfakcji klientów. Dlatego przyznane wyróżnienie właśnie w tym obszarze jest dla nas szczególnie istotne – podsumowała Monika Żychlińska, dyrektor Biura Komunikacji i Promocji PKP Energetyka.

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29

Zadaj pytanie

Wybierz temat wiadomości i sprawdź szczegóły naszej oferty

Znajdź nas: