Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Godło Firma Przyjazna Klientowi przyznane po raz piąty!

PKP Energetyka już po raz piąty otrzymała Godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagrodę w imieniu spółki odebrał Mirosław Balicki – zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Energii.

Przyznanie godła jest poprzedzone badaniem klientów PKP Energetyka, którzy oceniają jakość współpracy oraz chęć polecenia przez nich oferowanych przez PKP Energetyka usług i produktów. Spółka we wszystkich badanych obszarach otrzymała bardzo wysoką ocenę powyżej 81%. To wyróżnienie jest także efektem stałego monitorowania potrzeb odbiorców naszych usług.

Klienci najbardziej docenili jakość kontaktu (90% badanych), a chęć do polecenia oferty spółki wykazało powyżej 80% badanych. Najwyżej ocenione zostały również kompetencje i uprzejmość pracowników, jakość obsługi, dostępność, szybki czas reakcji oraz elastyczność w odniesieniu do potrzeb klienta.

Najczęstszą formą kontaktu, jaką wybierają klienci PKP Energetyka jest kontakt telefoniczny (58%). Na drugim miejscu jest kontakt osobisty (23%), natomiast najrzadziej wybierany jest kontakt elektroniczny. 

powrót do listy

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-11-22