Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/
INFOLINIA801 77 29 29

Przetarg - Sprzedaż środków trwałych - Zakład Kujawski

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamawiający pełna nazwa:Data publikacji:Tryb postępowania:Osoba do kontaktu:
PKP Energetyka S.A. Oddział Usługi - Zakład Kujawski2013-05-28Przetarg nieograniczonyMagdalena Piórek
(52) 518 52 77
m.piorek@pkpenergetyka.pl


Przedmiot zamówienia

Sprzedaż środków trwałych - Zakład Kujawski

Oferta

Miejsce składania ofertTermin składania ofert

       

2013-06-26

Dodatkowe informacje

PKP ENERGETYKA S.A.,
ul. Hoża, 63/67, 00 – 681 Warszawa
działająca poprzez Oddział Usługi

Zakład Kujawski
ul. Zygmunta Augusta 7
85 – 082 Bydgoszcz

Ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż następujących środków trwałych:

1.    Wiertarka stołowa WSD-10 nr 3398, rok produkcji 1988

2.    Wiertarka stołowa WSD-10 nr 3399, rok produkcji 1988

3.    Sprężarka przewoźna typ PKD-6 nr 6658, rok produkcji 1986

Ceny wywoławcze brutto wraz z wysokością wadium podane są w Załączniku nr 1 do Regulaminu Przetargu.

            Pisemne oferty przyjmowane będą w zaklejonych i opieczętowanych kopertach z dopiskiem: "Oferta EZ Kujawski - sprzedaż środków trwałych" do dnia 26 czerwca 2013 r. do godz. 11.00 w siedzibie Sprzedającego pok. 258 (sekretariat).

            Każdy Kupujący zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości podanej w Załącznik nr 1 do Regulaminu Przetargu.

Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty określone w Regulaminie przetargu.

Szczegółowych informacji dot. środków trwałych udziela się pod nr tel. (52) 518 52 77.

Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w ciągu 7 dni od daty składania ofert.

Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Regulamin Przetargu do pobrania na stronie internetowej.

Bydgoszcz, dnia 27 maj 2013 r.

Pliki do pobrania

Wynik postępowania

   Wyniki postępowania (pdf 29kb)

wróć do listy przetargów