Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/
INFOLINIA801 77 29 29

Przetarg - Remont dachu budynku EZSZ Zduńska Wola

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamawiający pełna nazwa:Data publikacji:Tryb postępowania:Osoba do kontaktu:
PKP Energetyka S.A. Oddział Usługi - Zakład Łódzki2015-07-27Przetarg nieograniczonyJan Jurzyk
Nr. tel. miejski (0-42) 205-55-42, kolejowy (942) 205-55-42
j.jurzyk@pkpenergetyka.pl

Marek Chojnacki
m.chojnacki@pkpenergetyka.pl

Przedmiot zamówienia

Remont dachu budynku EZSZ Zduńska Wola

Oferta

Miejsce składania ofertTermin składania ofert
2015-08-10

Dodatkowe informacje

PKP Energetyka  S.A.

ul. Hoża 63/69, 00 – 681 Warszawa

działająca przez Oddział Usługi

Zakład Łódzki

ul. Tuwima 28,   kod  90 - 002 Łódź, woj. Łódzkie

 

Ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:

„Remont dachu budynku EZSZ Zduńska Wola”

 

  1. Termin składania ofert:  10 – 08 - 2015. r. do godz. 15:00
  2. Termin realizacji usługi: 30 – 11 – 2015 r.
  3. Oferty należy składać w: siedziba zamawiającego (sekretariat), pok. 902. piętro 9
  4. Kryteria wyboru oferty:

a) wysokość ceny ofertowej:     - 85 %

b)  długość okresu gwarancji:     - 5 %

c)  termin realizacji prac              - 5%

d)  ocena merytoryczna oferty:  - 5 %

 

  1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w pok. 901, drogą pocztową po przesłaniu faksem zamówienia (nr fax 042 205-56-70) oraz pocztą elektroniczną po przesłaniu zamówienia na adres
    j.jurzyk@pkpenergetyka.pl, lub ze strony internetowej: www.pkpenergetyka.pl/pl/przetargi

 

  1. Wadium w wys. 3000 zł   należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 10.08.2015. r..
  2. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
    1. Jan Jurzyk, Marek Chojnacki
    2. Pok. Nr. 903
    3. Nr. tel. miejski (0-42) 205-55-42, kolejowy (942) 205-55-42
  3. Pozostałe uwagi.

Prowadzone postępowanie ma charakter cywilno prawny, w postępowaniu nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych .

Pliki do pobrania

Wynik postępowania

Łódź, dnia 11 sierpnia 2015

EZ2 – Ez6 – 2111 – 04  / 2015

 

 

 

 

 

 

Informacja o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia,

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, o nazwie

 

„Remont dachu budynku EZSZ Zduńska Wola”

Znak postepowania: EZ2 – Ez6 – 2111 – 04/2015

 

PKP Energetyka SA Oddział w Warszawie – Usługi Zakład Łódzki informuje:

  1. Oferta nie została odrzucona.
  2. Żaden wykonawca nie podlega wykluczeniu.
  3. Decyzją Komisji Przetargowej, za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez firmę:

 

AGO – BUD Andrzej Ostapski

91 – 357 Łódź ul. Osadnicza 50.

 

Od decyzji Komisji przetargowej nie przysługują środki odwoławcze.

wróć do listy przetargów