Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/
INFOLINIA801 77 29 29

Przetarg - Dostawy fundamentów palowych dla PKP Energetyka S.A.

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamawiający pełna nazwa:Data publikacji:Tryb postępowania:Osoba do kontaktu:
Centrala2015-03-19Przetarg nieograniczonyRobert Pasoń
+48 22 3919063
r.pason@pkpenergetyka.pl


Przedmiot zamówienia

Dostawy fundamentów palowych dla PKP Energetyka S.A.

Oferta

Miejsce składania ofertTermin składania ofert

Zgodnie z załączonym SIWZ.

2015-04-08

Dodatkowe informacje

1. Celem postępowania jest wyłonienie dostawców, z którymi zostaną zawarte umowy ramowe na dostawy fundamentów palowych dla PKP Energetyka S.A.
2. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późniejszymi zmianami) – Prawo zamówień publicznych.
3. Po zawarciu umów ramowych na podstawie ofert złożonych w terminie do 08.04.2015 r. zamawiający przewiduje możliwość dalszego składania ofert i zawarcia kolejnych umów ramowych lub rozszerzenia istniejących umów ramowych zgodnie z zasadami określonymi w załączonym SIWZ. W związku z powyższym w terminie późniejszym (po dacie zawarcia pierwszej umowy ramowej) zostanie wprowadzony w ogłoszeniu kolejny termin składania ofert określony zgodnie z zasadami  określonymi w SIWZ.

Pliki do pobrania

Wynik postępowania

Wynik postępowania - dotyczy ofert złożonych w terminie do 08.04.2015 r.

Umowy ramowe zawarte w wyniku postępowania (zgodnie z załączonym wynikiem postępowania) obowiązują do dnia 30.04.2016 r. Kolejne oferty, składane w celu rozszerzenia umów ramowych lub zawarcia umów ramowych z nowymi Dostawcami, można składać na warunkach określonych w SIWZ nie później niż na 60 dni przed upływem okresu obowiązywania zawartych umów ramowych.

wróć do listy przetargów