Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/
INFOLINIA801 77 29 29

Administrator baz danych

Spółka PKP Energetyka S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku. Profilem naszej działalności jest sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej, sprzedaż gazu i paliw płynnych oraz świadczenie usług elektroenergetycznych.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Administrator baz danych

Miejsce pracy: Warszawa

          Opis zadań:

  • Administrowanie bazami danych (Oracle, Microsoft SQL Server),
  • Monitorowanie poprawności działania, wydajności i utrzymanie bezpieczeństwa środowisk baz danych,
  • Zarządzanie strategią kopii bezpieczeństwa oraz tworzenie i testowanie DRP,
  • Proaktywna identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych,
  • Wykonywanie upgrade’ów i migracji baz danych,
  • Uczestnictwo w projektach implementacyjnych wybranych systemów oraz wdrożeniach nowych wersji systemów używanych obecnie,
  • Uczestnictwo w wewnętrznych projektach i zadaniach w obszarze administracji systemami bazodanowymi.

    Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub pokrewnym,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu bazami danych (Oracle, Microsoft SQL Server), minimum 5 lat doświadczenia w administracji systemami informatycznymi,
  • Praktyczna znajomość środowisk bazodanowych MS SQL Server i Oracle DB,
  • Doświadczenie w konfiguracji i zarządzaniu rozwiązaniami typu HA,
  • Znajomość T-SQL i PL/SQL (pisanie zapytań, umiejętność czytania kodu),
  • Znajomość serwerów aplikacyjnych (Oracle WebLogic, Tomcat, Apache HTTP Server),
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Linux (RedHat, CentOS, SUSE) pod względem administracji i konfiguracji,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej,
  • Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
  • Orientacja na Klienta wewnętrznego,
  • Orientacja na realizację celów z naciskiem na jakość i terminowość,
  • Komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność.

     

    Mile widziane:

  • Posiadanie certyfikatów Microsoft i Oracle z zakresu administracji baz danych oraz certyfikacja
    w zakresie administracji systemami operacyjnymi Linux,
  • Znajomość ABAP.

    Oferujemy:

    • Pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • Pracę w młodym, zaangażowanym zespole,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (karty sportowe, pakiet medyczny, różnego rodzaju dofinansowania z funduszu socjalnego),
  • Pracę w Spółce wyróżniającej się szczególną dbałością o warunki pracy i rozwój pracowników (wyróżnienie godłem „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR” w latach 2011 i 2012) oraz realizującej strategię „Odpowiedzialności Społecznej Biznesu” – CSR, która zakłada dbałość o zasady etyczne, prawa pracowników, prawa człowieka, otoczenie społeczne i środowisko naturalne (wyróżnienie tytułem „Laur Odpowiedzialności”).

 

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą:

APLIKUJ

Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 5 sierpnia 2016 r.

 

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PKP Energetyka S.A., ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr. 101., poz. 926. ze zmianami).”

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.