Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

INFOLINIA801 77 29 29

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Spółka PKP Energetyka S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku. Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej, sprzedaż paliw płynnych oraz świadczenie usług elektroenergetycznych.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Miejsce pracy:  województwa pomorskie, lubuskie, zachodniopomorskie

        Opis zadań:

        Realizacja wyznaczonej strategii sprzedażowej  w podległym Regionie poprzez:

  • Nadzorowanie procesów sprzedaży w szczególności procesów ofertowania, sprzedaży bezpośredniej, pośrednie (Partnerzy Zewnętrzni) i komunikacji z Klientami, wyceny usług, bieżącej obsługi Klienta i rozliczeń
  • Planowanie, organizacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży oraz wsparcie merytoryczne  pracowników, w tym odpowiedzialność za wyniki finansowe Regionu Sprzedaży
  • Budowanie efektywnego i zaangażowanego zespołu handlowego (rozwój, coaching on the job, rekrutacje)
  • Przygotowywanie planów sprzedaży dla Regionu oraz przedstawicieli handlowych
  • Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji w Regionie
  • Pozyskiwanie kluczowych Klientów i kontraktów dla Spółki
  • Opieka nad kluczowymi Klientami na podległym terenie sprzedaży
  • Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży, w tym prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje z Klientami, przygotowywanie umów
  • Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej
  • Aktywny udział we wdrożeniach systemów informatycznych wspierających sprzedaż, obsługę Klienta i rozliczenia
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz raportowanie.

     

    Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub techniczne
  • Minimum 3-letnie, potwierdzone sukcesami, doświadczenie na stanowisku menedżerskim o profilu handlowym związanym z branżą energetyczną, telekomunikacyjną, finansową
  • Znajomość rynku energetycznego
  • Umiejętności sprzedażowe, w tym umiejętność prowadzenia negocjacji i prezentacji
  • Umiejętność budowania zespołów sprzedażowych i zarządzania nimi, w tym motywowanie, ocenianie, udzielanie informacji zwrotnej oraz wspieranie rozwoju pracowników
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
  • Rozwinięte kompetencje – orientacja na Klienta oraz orientacja na cel
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność, odpowiedzialność
  • Zdolności planistyczne i analityczne
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B.

    Mile widziane:

  • Znajomość rynku odnawialnych źródeł energii i gazu.

    Oferujemy:

  • Pracę w Oddziale dużej, dynamicznie rozwijającej się i stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji
    na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • Pracę w młodym, zaangażowanym zespole,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (karty sportowe, pakiet medyczny, różnego rodzaju dofinansowania z funduszu socjalnego),
  • Pracę w Spółce wyróżniającej się szczególną dbałością o warunki pracy i rozwój pracowników (wyróżnienie godłem „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR” w latach 2011 i 2012) oraz realizującej strategię „Odpowiedzialności Społecznej Biznesu” – CSR, która zakłada dbałość o zasady etyczne, prawa pracowników, prawa człowieka, otoczenie społeczne i środowisko naturalne (wyróżnienie tytułem „Laur Odpowiedzialności”).

 

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą:

APLIKUJ

 

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PKP Energetyka S.A., ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr. 101., poz. 926. ze zmianami).”

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.