Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Wartości

Wartości marki to kluczowe zasady, jakimi kieruje się PKP Energetyka S.A. i wszyscy jej pracownicy, wspierające wdrożenie wizji firmy i realizację celów biznesowych.

Kluczowe wartości PKP Energetyka to:

Koncentracja na kliencie

  1. wszystkie działania operacyjne i organizacyjne ukierunkowane są ostatecznie na podniesienie poziomu satysfakcji klienta i zaspokojenie jego potrzeb w obszarze energetyki,
  2. wszystkie zasoby organizacyjne pozostające w dyspozycji spółki wykorzystywane są celem podniesienia poziomu satysfakcji klienta,
  3. wszyscy pracownicy spółki koncentrują swoje wysiłki na podniesieniu poziomu satysfakcji klienta.

Bezpieczeństwo

  1. gwarantujemy wysoką jakość usług dzięki przestrzeganiu procedur wdrożonych w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-EN-18001:2004,
  2. zapewniamy pewność dostaw energii elektrycznej, dzięki inwestycjom w nowoczesną, niezawodną infrastrukturę,
  3. terminowo realizujemy wykonywane usługi,

  4. zarządzamy ryzykiem własnym i klienta.

Odpowiedzialność

  1. zasady współpracy z klientami i kontrahentami,
  2. uwzględniamy potrzeby i oczekiwania Interesariuszy poprzez:
    - dialog z pracownikami, związkami zawodowymi i lokalną społecznością;
    - badania satysfakcji i oczekiwań klientów.
    - inwestujemy w nowoczesne narzędzia i programy do ochrony środowiska.

Partnerstwo

  1. wspieramy rozwój naszych klientów,
  2. tworzymy elastyczną organizację wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom klientów,
  3. jesteśmy doradcą klienta, szukamy innowacyjnych rozwiązań, pozwalających optymalizować biznes klienta,
  4. gwarantujemy przyjazny kontakt - mówimy językiem klienta.