Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

PKP Energetyka jako pracodawca

Przestrzegamy jasnych i uregulowanych zasad wynagradzania pracowników. Wypracowaliśmy je wspólnie z pracownikami w Zakładowym Układzie Zbiorowym Pracy. Wynagrodzenia pracownicze wypłacamy terminowo i rzetelnie. Wciąż unowocześniamy wyposażenie stanowisk pracy i monitorujemy ich bezpieczeństwo. Chcemy, aby nasi pracownicy zachowali równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Kobiety powracające z urlopów macierzyńskich i wychowawczych mają zapewnione miejsce pracy, a także możliwości awansu. Jednak przede wszystkim stawiamy na rozwój naszych pracowników. Szkolenia, studia, studia podyplomowe to najważniejsze z możliwości powiększania swoich umiejętności i wiedzy jakie oferujemy.

W kontaktach ze współpracownikami oraz otoczeniem działamy w oparciu o zasady zawarte w KODEKS_ETYKI_GRUPY_PKP.

Nasze relacje z Klientami:

  • Dotrzymujemy zobowiązań wobec Klientów w trosce o ich bezpieczeństwo i wygodę. Modernizując tabor oraz unowocześniając dworce kolejowe wychodzimy naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Aby ulepszać nasze produkty i usługi oraz technologie, zwracamy uwagę na potrzeby i wyzwania rynku. Przygotowując nasza ofertę dążymy do tego, by zapewnić Klientom korzyści i komfort podczas korzystania z naszych usług.
  • Staramy się zapewniać profesjonalna i kompetentna obsługę, która jest przyjazna i otwarta na potrzeby Klientów, zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i w korespondencji.
  • Udzielamy Klientom rzetelnych informacji o produktach, usługach i działalności Grupy PKP, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice techniczne, technologiczne lub handlowe. Nie nadużywamy zaufania, nie wykorzystujemy ewentualnej niewiedzy i braku doświadczenia Klientów.
  • Przejmujemy pełna odpowiedzialność za oferowane produkty i usługi. W przypadku gdy nie spełniają one standardów jakościowych bądź bezpieczeństwa – analizujemy przyczyny reklamacji oraz wdrażamy działania naprawcze.
  • Przekazywane uwagi dotyczące naszych produktów i usług są dla nas impulsem do ciągłego doskonalenia się, dostosowywania do potrzeb oraz oczekiwań Klientów.

Nasze relacje z Dostawcami

  • Budujemy relacje z naszymi dostawcami, tak by były oparte na obustronnym zaufaniu, profesjonalizmie, wzajemnym poszanowaniu i odpowiedzialności za swoje działania.
  • Pamiętamy, ze bezpieczeństwo Pracowników i Klientów zależy od jakości kupowanych przez nas produktów i usług. Dlatego plany zakupowe realizujemy odpowiedzialnie i na podstawie obiektywnych kryteriów. Nie dopuszczamy do sytuacji, w których nasze osobiste preferencje i korzyści mogą wpływać na podejmowane decyzje. Obowiązujące w Grupie PKP regulacje dotyczące wyboru dostawców i usług zapewniają pełna przejrzystość prowadzonych w tym zakresie działań.
  • Nie tolerujemy korupcji oraz nieuczciwych zachowań.
  • Nie przyjmujemy żadnych korzyści i nie oferujemy ich naszym dostawcom, kontrahentom i partnerom biznesowym oraz funkcjonariuszom publicznym, gdyż mogłoby to wpłynąć na podejmowanie decyzji.
  • Unikamy sytuacji, w których nasze prywatne interesy mogą stać w sprzeczności z interesem Grupy PKP. Wszelkie wątpliwości przedstawiamy swojemu przełożonemu, aby mógł świadomie podjąć odpowiednie kroki w zaistniałej sytuacji.

Nasze relacje z konkurencją

  • Prowadzimy działalność na wolnym rynku, konkurując z innymi jakością naszych produktów i usług, przy zachowaniu zasad uczciwego postepowania. Staramy się na bieżąco udoskonalać ofertę Grupy PKP dzięki analizie potrzeb rynkowych oraz obserwacji działań naszej konkurencji.

Nasze podejście do środowiska naturalnego

  • Dążymy do połączenia profesjonalnego realizowania celów biznesowych z odpowiedzialna postawa względem środowiska naturalnego. Poszukujemy nowych rozwiązań i udoskonalamy dotychczas stosowane, aby minimalizować negatywny wpływ Grupy PKP na jego stan.
  • Dbamy o środowisko naturalne podczas wykonywania swoich codziennych obowiązków służbowych.
  • Przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych bierzemy pod uwagę ich wpływ na ekosystem.
  • Wspieramy innowacje, które przyczyniają się do zmniejszenia negatywnego wpływu prowadzonej przez nas działalności na środowisko.

Zaangażowanie społeczne

  • Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich interesariuszy, tworzymy coraz więcej programów społecznych. Wspieramy inicjatywy m.in. na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych, najuboższych dzieci i młodzieży oraz innych grup społecznie wrażliwych, a także działamy na rzecz krzewienia kultury, sztuki i tradycji kolejowej.

Ściśle współpracujemy z uczelniami technicznymi, m.in.: z Politechniką Warszawską. W ramach porozumienia jesteśmy zobowiązani do aktywnego wspierania kariery zawodowej studentów i absolwentów Politechniki Warszawskiej. Interesujemy się także szkolnictwem średnim. Umowa patronacka z Zespołem Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Gliwicachobliguje nas do rekrutacji na praktyki zawodowe pełnoletnich uczniów szkoły oraz do organizowania spotkań i prelekcji przedstawicieli zakładu z uczniami.