Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij

Wymiana liczników

W związku z wprowadzeniem nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania licznikami energii elektrycznej, u niektórych odbiorców nastąpi wymiana licznika. Cały proces wymiany potrwa od 27 lipca do 30 grudnia 2016 roku. Elektromonterzy wymieniający liczniki posiadają imienne identyfikatory ze zdjęciem, ważne wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dołożymy wszelkich starań, aby zminimalizować związane z tym utrudnienia. Konieczne będzie krótkotrwałe odłączenie zasilania w momencie wymiany licznika. Jednocześnie zapewniamy, że dotychczasowe warunki dostaw energii elektrycznej pozostaną niezmienione, a w szczególności nie spowoduje to zwiększenia opłat, które Państwo ponoszą z tego tytułu.

Wpisując poniżej numer PPE (znaleźć go można na fakturze) mogą Państwo sprawdzić, czy i ewentualnie kiedy wymiana licznika będzie przeprowadzona u Państwa.

 

 

PL/EN
INFOLINIA22 474 19 00

Zgłoś awarię

Zdarzają się sytuacje w których sieci i urządzenia elektroenergetyczne ulegają awariom, co powoduje przerwy w dostawie energii elektrycznej. W takim przypadku, gdy są Państwo naszymi klientami (mają Państwo zawartą z nami umowę kompleksową lub umowę o świadczenie usługi dystrybucyjnej) należy powiadomić o fakcie zaistnienia awarii odpowiednią terytorialnie dyspozyturę(pobierz plik PDF).

Pracownicy dyspozytur odbierający zgłoszenie o uszkodzeniu zadecydują o konieczności wysłania ekipy pogotowia energetycznego na miejsce awarii. Należy jednak pamiętać, że pogotowie energetyczne będzie mogło interweniować tylko w przypadku, w którym uszkodzeniu ulegnie sieć dystrybucyjna będąca własnością PKP Energetyka S.A. W przypadku, gdy awaria nie jest spowodowana przez odbiorcę interwencja pogotowia energetycznego jest bezpłatna.

Pogotowie energetyczne dokonuje naprawy uszkodzonych elementów sieci dystrybucyjnej do granicy własności pomiędzy przedsiębiorstwem energetycznym a odbiorcą, która określona jest w umowie kompleksowej lub umowie o świadczenie usługi dystrybucyjnej.

Obsługa klienta

Zadaj pytanie

Wybierz temat wiadomości i sprawdź szczegóły naszej oferty

Znajdź nas: