Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

PKP Energetyka wprowadza LiveChat – nowy, internetowy kanał komunikacji z klientami

PKP Energetyka, jako jedna z pierwszych firm na rynku energetycznym, udostępniła swoim klientom nowoczesny kanał komunikacji - LiveChat. System działa w ramach uruchomionej niedawno Infolinii handlowej PKP Energetyka. Specjalny komunikator zainstalowany na firmowej stronie internetowej www.pkpenergetyka.pl jest kolejnym rozwiązaniem mającym na celu usprawnienie kontaktów z klientami. System LiveChat działa podobnie jak typowe czaty internetowe, umożliwiając bezpłatne prowadzenie rozmowy na żywo z konsultantami firmy.

Chcemy być blisko naszych klientów i dopasować nasze usługi do zmieniającego się stylu życia. Kontakt z firmą, bez konieczności wychodzenia z domu, a nawet sięgania po telefon, to niekwestionowane atuty udostępnionego przez nas narzędzia. LiveChat - zapewnia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat firmy - powiedział Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.

System LiveChat dostępny jest dla każdego a odpowiedź na zadane pytanie uzyskuje się błyskawicznie. LiveChat daje możliwość zapoznania się z ofertą firmy, produktami i usługami.

LiveChat jest intuicyjnie prosty w obsłudze i jednocześnie całkowicie bezpłatny. Jesteśmy przekonani, że oddajemy w ręce naszych klientów narzędzie, które sprosta ich oczekiwaniom – dodał Grzegorz Grabowski.

Kontakt poprzez LiveChat możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00. W tych samym czasie można skontaktować się z PKP Energetyka poprzez Infolinię handlową, pod numerem 0 801 77 29 29.

powrót do listy

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-02-29