Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Godło Firma Przyjazna Klientowi przyznane po raz piąty!

PKP Energetyka już po raz piąty otrzymała Godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagrodę w imieniu spółki odebrał Mirosław Balicki – zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Energii.

Przyznanie godła jest poprzedzone badaniem klientów PKP Energetyka, którzy oceniają jakość współpracy oraz chęć polecenia przez nich oferowanych przez PKP Energetyka usług i produktów. Spółka we wszystkich badanych obszarach otrzymała bardzo wysoką ocenę powyżej 81%. To wyróżnienie jest także efektem stałego monitorowania potrzeb odbiorców naszych usług.

Klienci najbardziej docenili jakość kontaktu (90% badanych), a chęć do polecenia oferty spółki wykazało powyżej 80% badanych. Najwyżej ocenione zostały również kompetencje i uprzejmość pracowników, jakość obsługi, dostępność, szybki czas reakcji oraz elastyczność w odniesieniu do potrzeb klienta.

Najczęstszą formą kontaktu, jaką wybierają klienci PKP Energetyka jest kontakt telefoniczny (58%). Na drugim miejscu jest kontakt osobisty (23%), natomiast najrzadziej wybierany jest kontakt elektroniczny. 

powrót do listy

Ostatnio zmodyfikowano: 2016-11-22