
PKP Energetyka już po raz piąty otrzymała Godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagrodę w imieniu spółki odebrał Mirosław Balicki – zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Energii.
Przyznanie godła jest poprzedzone badaniem klientów PKP Energetyka, którzy oceniają jakość współpracy oraz chęć polecenia przez nich oferowanych przez PKP Energetyka usług i produktów. Spółka we wszystkich badanych obszarach otrzymała bardzo wysoką ocenę powyżej 81%. To wyróżnienie jest także efektem stałego monitorowania potrzeb odbiorców naszych usług.
Klienci najbardziej docenili jakość kontaktu (90% badanych), a chęć do polecenia oferty spółki wykazało powyżej 80% badanych. Najwyżej ocenione zostały również kompetencje i uprzejmość pracowników, jakość obsługi, dostępność, szybki czas reakcji oraz elastyczność w odniesieniu do potrzeb klienta.
Najczęstszą formą kontaktu, jaką wybierają klienci PKP Energetyka jest kontakt telefoniczny (58%). Na drugim miejscu jest kontakt osobisty (23%), natomiast najrzadziej wybierany jest kontakt elektroniczny.