
PKP Energetyka S.A realizuje projekt: System dynamicznej redukcji obciążenia podstacji trakcyjnej, działający z wykorzystaniem zasobnika dużej mocy. Celem Projektu jest opracowanie i implementacja systemu do redukcji mocy szczytowych w stacjach trakcyjnych zarządzanych przez PKP Energetyka. Projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich. Wartość projektu wyniesie 20.059.301,60 PLN, z czego 8.866.547,04 PLN finansowane jest ze środków UE.
Więcej informacji można znaleźć z dedykowanej projektowi zakładce.
Konsorcjum PKP Energetyka S.A. oraz Atende Software Sp. z o.o. realizuje projekt Inteligentny system wsparcia i optymalizacji w zakresie zarządzania majątkiem sieciowym. Celem projektu jest opracowanie i implementacja prototypu systemu wspierającego podejmowanie decyzji utrzymaniowych w odniesieniu do kluczowej infrastruktury zarządzanej przez PKP Energetyka S.A. Projekt jest dofinansowany z Funduszy Europejskich. Wartość projektu wyniesie 7 642 140,00 PLN, z czego 4 352 241,94 PLN finansowane jest ze środków UE.
Więcej informacji można znaleźć w dedykowanej projektowi zakładce.
Konsorcjum PKP Energetyka S.A., ELESTER-PKP Sp. z o.o. oraz Instytut Kolejnictwa realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Tytuł Projektu: Opracowanie prototypu innowacyjnego systemu zapobiegającemu obladzaniu i oszranianiu kolejowej sieci trakcyjnej z wykorzystaniem automatycznej stacji pogodowej. Wartość projektu wyniesie 9 049 750,00 PLN, z czego 5 128 150,00 PLN finansowane jest ze środków UE.
Więcej informacji można znaleźć w dedykowanej projektowi zakładce.