Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
INFOLINIA801 77 29 29

Nowy system billingowy PKP Energetyka

1 lipca wdrożyliśmy nowy system billingowy, który przyspieszy i uprości proces obsługi naszych Klientów. Nowe rozwiązanie pozwoli na zintegrowanie kilku dotychczas funkcjonujących systemów w jednym miejscu. Zachęcamy do zapoznania się z opisem wprowadzonych zmian.

 

Numer rachunku bankowego

  • Każdy Klient ma teraz nowy numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat.
  • Prosimy, aby wszystkie płatności realizowali Państwo na rachunki bankowe podane na otrzymywanych fakturach. Dotychczasowy numer rachunku bankowego zostanie wkrótce zamknięty.

 

Numeracja faktur

  • Zmianie uległa również dotychczasowa numeracja faktur. Do każdego Klienta przyporządkowany jest nowy numer partnera handlowego oraz konto umowy. Podawanie numeru partnera handlowego lub konta umowy podczas kontaktów z PKP Energetyka usprawni Państwa obsługę.

 

Login do Portalu Klienta

  • Klienci korzystający dotychczas z Portalu Klienta, otrzymali nowy login pozwalający na korzystanie z e-faktury. Archiwalne faktury znajdować się będę na dotychczas używanym koncie. Na obecnym koncie znajdują się Państwa dane dotyczące nowo wystawionych faktur oraz saldo rachunku.

Klienci otrzymujący faktury drogą elektroniczną

  • Klienci otrzymujący faktury drogą elektroniczną, otrzymali maila z nowym loginem oraz instrukcją logowania do nowego Portalu Klienta.

Klienci otrzymujący faktury drogą pocztową

  • Na fakturach klientów otrzymujących je drogą pocztową, została zawarta wzmianka o zmianie konta oraz podany został nowy, dedykowany rachunek bankowy.

Ostatnio zmodyfikowano: 18.08.2020