Informujemy, że w związku ze zmianami organizacyjnymi w GK PKP Energetyka, począwszy od 1 stycznia 2021 roku przestanie funkcjonować Biuro Obsługi Klienta w Poznaniu przy
ulicy Taczaka oraz w Warszawie przy ulicy Sławińskiej. Zadania realizowane przez te punkty
będą odtąd obsługiwane przez nasze biuro w Opolu przy ulicy Struga 1.
Nasi specjaliści z dedykowanego biura w Opolu kompleksowo zajmą się zgłoszoną przez Państwa sprawą m.in. udzielając wskazówek dotyczących faktur i płatności, wspierając przy realizacji rozliczeń, zawieraniu i rozwiązywaniu umów, rozpatrywaniu zgłoszonych reklamacji, a także służąc pomocą w razie problemów technicznych.
Od stycznia 2021 r. zapraszamy do kontaktu w wybranej formie:Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się również poprzez formularz kontaktowy lub reklamacyjny na stronie internetowej PKP Energetyka.
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i zapraszamy do kontaktu.