Spółka PKP Energetyka S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku. Profilem naszej działalności jest sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej, sprzedaż gazu i paliw płynnych oraz świadczenie usług elektroenergetycznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Administrator baz danych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis zadań:
- Administrowanie bazami danych (Oracle, Microsoft SQL Server),
- Monitorowanie poprawności działania, wydajności i utrzymanie bezpieczeństwa środowisk baz danych,
- Zarządzanie strategią kopii bezpieczeństwa oraz tworzenie i testowanie DRP,
- Proaktywna identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych,
- Wykonywanie upgrade’ów i migracji baz danych,
- Uczestnictwo w projektach implementacyjnych wybranych systemów oraz wdrożeniach nowych wersji systemów używanych obecnie,
- Uczestnictwo w wewnętrznych projektach i zadaniach w obszarze administracji systemami bazodanowymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub pokrewnym,
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu bazami danych (Oracle, Microsoft SQL Server), minimum 5 lat doświadczenia w administracji systemami informatycznymi,
- Praktyczna znajomość środowisk bazodanowych MS SQL Server i Oracle DB,
- Doświadczenie w konfiguracji i zarządzaniu rozwiązaniami typu HA,
- Znajomość T-SQL i PL/SQL (pisanie zapytań, umiejętność czytania kodu),
- Znajomość serwerów aplikacyjnych (Oracle WebLogic, Tomcat, Apache HTTP Server),
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Linux (RedHat, CentOS, SUSE) pod względem administracji i konfiguracji,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej,
- Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
- Orientacja na Klienta wewnętrznego,
- Orientacja na realizację celów z naciskiem na jakość i terminowość,
- Komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność.
Mile widziane:
- Posiadanie certyfikatów Microsoft i Oracle z zakresu administracji baz danych oraz certyfikacja
w zakresie administracji systemami operacyjnymi Linux, - Znajomość ABAP.
Oferujemy:
- Pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Pracę w młodym, zaangażowanym zespole,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (karty sportowe, pakiet medyczny, różnego rodzaju dofinansowania z funduszu socjalnego),
- Pracę w Spółce wyróżniającej się szczególną dbałością o warunki pracy i rozwój pracowników (wyróżnienie godłem „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR” w latach 2011 i 2012) oraz realizującej strategię „Odpowiedzialności Społecznej Biznesu” – CSR, która zakłada dbałość o zasady etyczne, prawa pracowników, prawa człowieka, otoczenie społeczne i środowisko naturalne (wyróżnienie tytułem „Laur Odpowiedzialności”).
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą:
APLIKUJ
Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 5 sierpnia 2016 r.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PKP Energetyka S.A., ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr. 101., poz. 926. ze zmianami).”
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.