Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
INFOLINIA801 77 29 29

Kogo szukamy – zobacz jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie.

Nasze oferty pracy odzwierciedlają bieżące potrzeby biznesu.

Pracownikami w naszej firmie są osoby, które silnie angażują się w pracę, ale przede wszystkim w życie całej organizacji. Świadomość tego, że najważniejsza jest praca zespołowa jest nieodłącznym elementem naszej firmowej kultury. Codziennie mierzymy się z nowymi wyzwaniami, którym razem stawiamy czoła, aby budować silną i stabilną organizację. Łączymy doświadczenie z kreatywnością, a dostosowywanie się do nowości i zmian jest naszym chlebem codziennym.

Takich umiejętności i postaw poszukujemy również u osób ubiegających się o pracę w PKP Energetyka. Jeśli chcesz dołączyć do naszego MOCnego Składu, czujesz, że nasze wartości organizacyjne są Ci bliskie i wspólnie z nami gotowy jesteś zaangażować się w pracę w energetyzującej branży – zapraszamy do wzięcia udziału w 3 etapowym procesie rekrutacji


Jak aplikować i przygotować się do spotkania rekrutacyjnego - najważniejsze kroki.

  1. Przeczytaj uważnie ogłoszenie, szczególnie pod kątem wymagań stawianych kandydatom.
  2. Przygotuj swoje CV, w którym, zaprezentujesz fakty na potwierdzenie posiadanych przez Ciebie wymaganych przez nas kwalifikacji i umiejętności. Wyślij je do nas aplikując na wybrane ogłoszenie.
  3. Zapoznaj się z dostępnymi informacjami na temat naszej firmy, dostępnymi nie tylko na naszej stronie internetowej ale i w naszych kanałach na Facebooku i Linkedin.
  4. Przemyśl, jakie pytania, chcesz zadać nam podczas spotkania. Zastanów się, jakie są Twoje oczekiwania wobec przyszłej pełnionej roli, ale i te finansowe.
  5. Upewnij się, że znasz dokładny termin spotkania online oraz imię i nazwisko osoby, z którą masz się zobaczyć. W przypadku spotkania w lokalizacji, sprawdź dokładny adres.
Poniżej znajdziesz opis całego procesu związanego z zatrudnieniem.

Aplikacja

Spośród ofert pracy, dostępnych tutaj: https://www.pkpenergetyka.pl/O-PKP-Energetyka/Kariera/Oferty-pracy , wybierz tą, która Cię interesuje i zapoznaj się z się z jej warunkami.

Aplikacje przyjmujemy tylko online za pośrednictwem formularza dostępnego w ogłoszeniach (przycisk APLIKUJ Cię do niego przenosi), ze względu na konieczność spełnienia wszystkich przepisów, związanych między innymi z RODO.

Nasi rekruterzy następnie analizują dokumenty i wspólnie z przyszłym przełożonym poszukiwanego pracownika decydują o zaproszeniu wybranych osób na rozmowę rekrutacyjną, w formie spotkania online.

Spotkanie

Zaprosimy Cię na spotkanie, w którym będzie uczestniczył rekruter oraz Twój przyszły przełożony.

Porozmawiamy o Twoich dotychczasowych doświadczeniach, oczekiwaniach wobec przyszłego pracodawcy, a także zapytamy co o nas wiesz, i dlaczego chcesz u nas pracować. Opowiemy Ci też o firmie, warunkach pracy i Twojej przyszłej roli.

W zależności od stanowiska możesz zostać poproszony o rozwiązanie dodatkowych testów umiejętności/ kompetencyjnych, test znajomości Excela, przygotowanie biznesowej prezentacji lub udział w Assessment Center.

Złożenie oferty

Po spotkaniu, jak tylko wewnętrznie zapadną decyzje dot. Twojej aplikacji, niezależnie od rezultatu rekrutacji, otrzymasz od nas informację zwrotną o jej wyniku.

Po pomyślnym przejściu 2 etapu, przedstawimy Ci ofertę, i jeśli będzie dla Ciebie atrakcyjna, ustalimy termin rozpoczęcia współpracy i przekażemy informacje o wszystkich formalnościach. Dostaniesz też skierowanie na badania wstępne , które powinny być wykonane przed pierwszym dniem w nowej pracy.

A już w pierwszym dniu pracy w firmie zaprosimy Cię na warsztat on-boardingowy, na którym wraz z innymi nowozatrudnionymi osobami odbędziesz niezbędne szkolenia i opowiemy Ci o wszystkich ważnych kwestiach związanych z pracą w Grupie Kapitałowej PKP Energetyka.

Witamy w MOCnym Składzie.