Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Proces rekrutacji

Jak wygląda proces rekrutacji?

 

Jeśli chcesz dołączyć do naszego MOCnego Składu, czujesz, że nasze  wartości są Ci bliskie i wspólnie z nami gotowy jesteś zaangażować się w pracę pełną wyzwań w energetyzującej branży – zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

ETAP 1 - Aplikacja

Wybierz ofertę pracę, która Cię interesuje i zapoznaj się z się z jej warunkami. Jeśli spełnisz wymagania pod względem doświadczenia odpowiadającemu profilowi poszukiwanego pracownika i nasz MOCny Skład uzna, że to właśnie Ciebie potrzebujemy, otrzymasz zaproszenie na rozmowę. Ta część procesu rekrutacji prowadzona jest przez dział HR.

ETAP 2 - Spotkanie

Zaprosimy Cię na spotkanie, w którym będzie uczestniczył przedstawiciel HR oraz Twój przyszły przełożony. Porozmawiamy o Twoich dotychczasowych doświadczeniach a także przedstawimy Ci firmę i opowiemy o stanowisku i warunkach pracy. W zależności od stanowiska możesz zostać poproszony o rozwiązanie dodatkowych testów umiejętności/ kompetencyjnych, test znajomości Excela, przygotowanie biznesowej prezentacji lub udział w Assessment Center.

ETAP 3 - Złożenie oferty

Każdy kandydat uczestniczący w spotkaniu, niezależnie od rezultatu rekrutacji, otrzyma od nas informację zwrotną o jej wyniku.

Ostatnim etapem procesu rekrutacji jest złożenie oferty zatrudnienia dla wybranego kandydata. W pierwszym dniu pracy w firmie zaprosimy Cię na warsztat adaptacji, na którym wraz z innymi nowozatrudnionymi osobami opowiemy Ci o wszystkich ważnych kwestiach związanych z pracą w Grupie Kapitałowej PKP Energetyka.

KONTAKT

Jeśli masz pytania, chętnie na nie odpowiemy – napisz do nas na adres: mocny.sklad@pkpenergetyka.pl