Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
PL/EN
INFOLINIA801 77 29 29

Przebieg rekrutacji

Jak wygląda rekrutacja w PKP Energetyka?

 

Krok 1. Aplikacja

Nasze aktualne ogłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w zakładce Oferty pracy lub na portalu www.pracuj.pl. Znajdź ofertę odpowiednią dla siebie i prześlij swoją aplikację. 

Krok 2. Selekcja

Twoja aplikacja trafia do naszego działu HR, w którym następuje wstępna selekcja wszystkich nadesłanych zgłoszeń. Na tym etapie wybieramy tych kandydatów, których doświadczenie odpowiada profilowi stanowiska i naszym potrzebom biznesowym.

Krok 3. Spotkanie

Zaprosimy Cię na spotkanie, w którym będzie uczestniczył przedstawiciel HR oraz Twój potencjalny przełożony. Porozmawiamy o Twoich dotychczasowych doświadczeniach a także przedstawimy Ci firmę i opowiemy o stanowisku i warunkach pracy. W zależności od stanowiska możesz zostać poproszony o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych, przygotowanie biznesowej prezentacji lub udział w Assessment Center.

Krok 4. Wybór kandydata

Po pomyślnym zakończeniu procesu zaprosimy Cię do zespołu i przedstawimy warunki współpracy. Niezależnie od rezultatu otrzymasz od nas informację zwrotną.

Krok 5. Zatrudnienie

Pierwszego dnia czeka Cię warsztat adaptacyjny, podczas którego wspólnie z innymi osobami, które tak jak Ty rozpoczynają pracę w Asseco, będziesz mógł się zapoznać z  historią i strukturą GK PKPE, naszymi wartościami i podstawowymi procesami dotyczącymi pracowników. Wprowadzimy Cię we wszystkie szczegóły związane z biurem, czy kwestiami organizacyjnymi. Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy –napisz do nas na adres mocny.skład@pkpenergetyka.pl!